برگزاری آیین تجلیل از چهره ماندگار صنعت و تجارت کشور

برگزاری آیین تجلیل از چهره ماندگار صنعت و تجارت کشور

abed sheykhbahaee

به منظور تقدیر و تکریم کارآفرینان و توسعه فضای کارآفرینی و تجلیل از مدیران برتر کشور در راستای تحقق اهداف اقتصادی کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیل به خودکفایی به دست خدمتگذاران و تلاشگران عرصه تولید و خدمات و با همت وزارت صنایع ، معادن و تجارت جمهوری اسلامی و انجمن های تخصصی کشور و با همراهی سازمان جهانی رتبه بندی مدیران و با حضور و حمایت نهادهای پژوهشی و با بهره گیری از دانش و تجربه اساتید و مشاوران برجسته کشور ، بزرگترین گردهمایی مدیران صنعت ، معدن و تجارت بـا عنـوان چهره های ماندگار صنعت ، معدن و تجارت ایران با حضـور مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مورخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید .
در این اجلاس که با حضور اصحاب رسانه و مسئولین کشوری و لشکری و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند به استناد ارزیابی و ممیزی فعالان اقتصادی و واحدهای صنعتی، خدماتی و بازرگانی و تاثیر گذاری در فضای کسب و کار و اقتصاد کشور ، چهره های ماندگار این عرصه انتخاب و با حضور مدیران ، اساتید دانشگاه ها ، صاحب نظران ، اندیشمندان و اصحاب رسانه از ایشان تقدیر به عمل آمد .
پس از انجام ممیزی و بررسی های دبیرخانه کنگره و در پی انجام مطالعات و ارزیابی هیات داوران ، آقای مهندس عابد شیخ بهایی مدیر عامل شرکت مهندسی فناوری سورنا و عضو اصلی هیات مدیره انجمن شرکت های دانش بنیان استان کرمان  به عنوان چهره ماندگار صنعت و تجارت معرفی و تندیس چهره ماندگار کشور به ایشان اعطاء گردید.
شایان ذکر است در ممیزی ها هفت شاخص به شرح ذیل مورد بررسی دقیق قرار گرفت:
۱- رهبری (مدیریت اهداف، مدیریت بودجه و ارزیابی عملکرد، مدیریت روابط عمومی)
۲- مدیریت منابع (مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی و دارایی، مدیریت مشارکت ها و اعتبارات)
۳- مدیریت زنجیره تامین (مدیریت تامین کنندگان ، مدیریت ارتباط با مشتریان)
۴- مدیریت عملیات ( مدیریت برنامه ریزی و سیستم ها ، مدیریت تولید و عملیات ، مدیریت لجستیک و پشتیبانی ، مدیریت پروژه)
۵- مدیریت کیفیت و بهره وری (مدیریت استانداردها و طرح ریزی کیفیت، مدیریت تضمین کیفیت ، مدیریت کنترل کیفیت ، بهره وری)
۶- مدیریت بازرگانی (مدیریت بازاریابی ، مدیریت فروش ، مدیریت خدمات پس از فروش)
۷- مدیریت تکنولوژی (مدیریت دانش ، مدیریت انتقال تکنولوژی ، مدیریت نگهداری و تعمیرات ، مدیریت تحقیق و توسعه)
از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس ایجاد بستر مناسب جهت شناخت شاخص­های نوین مدیریت سازمانی و تأثیرات آن در افزایش تولید و فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه­های موفق جهت بهره­مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری می باشد .